Alla inlägg den 2 juli 2018

Av ?Sigrid? - 2 juli 2018 22:57

Började få en klump i magen för några timmar sen. Tänkte inte så mycket på det först men klumpen har växt sig större och större. Tillslut så började jag må illa och då kom känslan av overklighet och oron och rädslan som ett brev på posten.
Magsjuka tänker ni...
Men jag vet bättre, detta är min ångest som visar med hjälp av min mage att du ska inte tro att du har blivit bättre än. När som helst kan jag slå undan benen på dig igen.

Detta är något som kan va svårt att förstå...rädslan för nya ångestanfall.
Jag tycker jag mått rätt bra i några dagar, som jag skrev i förra inlägget men nu vill tydligt min mage påvisa att så inte är fallet och så ser jag genast mönstret från förra anfallet. Dålig mage ena dagen??-ångest påslag andra dagen sen utslagen en hel dag.

Nu gäller det att handskas med detta rätt....
Positiva tankar? Lugn och ro? Motion? Vad??? Jag vet inte, jag vet f-n inte.
Lite hjälp här!?!

Av ?Sigrid? - 2 juli 2018 18:06

I lördags var en hemma dag. Vi var ingenstans och gjorde typ ingenting, det var faktiskt riktigt skönt.

Igår blev det några timmar igen vid havet men tyvärr var det inte lika varmt och skönt som gången innan.

Idag har jag haft näsan i en bok mest hela dagen, barnen har varit slöa och jag har låtit dom få göra precis vad de velat, det har varit uppskattat såklart :-)

Ångesten har varit svag som tur är och jag har inte känt behov av att ta lika mycket medicin.

Nu fortsätter vi kvällen i samma lugna tempo :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards