Alla inlägg den 24 juni 2018

Av ?Sigrid? - 24 juni 2018 19:56

Sovit halvbra i natt. Mycket som väckt mig, djur och åska bland annat.
Kände av ångest snabbt efter uppstigning så tog en tablett 8:30. Huvudet är rörigt just nu, hoppas det lugnar sig snart.

Känner av pulsen mycket i kroppen, är ett surrande i huvudet hela tiden med.

Vi beslöt oss för att lämna hemmet och se om jag kunde finna ro vid havet.
Vi hittade en avskild plats där det var lugnt och tyst. Kändes som ångesten bara flög iväg, iaf den stunden.

Kom kompisar med lite mat som vi grillade och umgicks en stund. Helt kravlöst och bara lugn och ro. Det blir alltid lite jobbigt efter jag ätit så måltiderna fortsätter att vara ett problem men jag har kunnat äta fler gånger under en dag än tidigare plus att jag kan känna mig hungrig så det är framsteg.

Om jag ska sammanfatta dagen så har det nog varit den bästa på de här dagarna med medicin. Var lite bökigt i förmiddags men när vi kom iväg och jag fick va i naturen någon timme så har resten av eftm/kvällen varit lugn

Av ?Sigrid? - 24 juni 2018 09:20

Idag har varit en relativt bra dag bortsett från några förvirrade ögonblick där minnet svek mig och efter middagen på kvällen som blev rätt sen när ångesten blev mycket påtaglig med yrsel, bultande och bankande i kroppen.
Vi firade i goda vänners lag från 12-22 och jag tycker jag klarade det över förväntan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards